dilluns, 29 de març del 2010

Torredembarra B 1 - 2 La Pobla de Montornès

Quan ja només queden quatre partits per finalitzar la lliga, cada partit és una final. Si un d'aquest partits és un derbi, i si li sumem que a l'anada vam guanyar ficant 6 gols, ... això es transofrmava en un partit molt perillós.

I així va ser.

Encara que el partit va ser molt igualat, podríem assignar la primera par a La Pobla i la segona als torrencs.

El partit va començar amb dos oportunitats locals molt clares que amb molta sort no van entrar. Quan ja La Pobla es va fer amb el control del partit, Zorro es va quedar sol davant el porter després d'aprofitar un pase de LucaToni i va marcar el que seria l'1-0.
Van seguir les oportunitats clares per part de La Pobla, destacarem l'un contra un de Payas amb el porter aprofitant un pase de LucaToni que va sortit fregant el pal. El torrencs van respondre aprofitar un error defensiu i van fer pujar l'1-1 al marcador. Marxaven dos punts molt importants.

En una falta a 3/4 de camp llençada per Dengra, Zorro va aprofitar el rebuig. La victòria i els tres punts es tornava a posar de la part dels poblencs.

La segona part els locals van apretar i van aprofitar els nostres nervis i descolocació per tenir sense recompensa el domini de pilota i joc.

Aquesta setmana descansem.

I ja només queden 4 partits ( Perafort, Banyeres, La Pobla de Mafumet i L'Arboç ).

9 comentaris:

  1. Per cert, donar les gràcies a Segalà per l'ajuda que està donant a l'equip.

    Ens ajuda a tenir el camp en condicions, fa de delegat, ...

    Ets un crack, i t'ho agraïm de veritat.

    ResponElimina
  2. Está claro que el banquillo solo sirve para dar descanso a algun veterano que esté cansado y poco más.
    No se movió el banquillo para cambiar a las vacas sagradas en santa oliva ante la nula capacidad para levantar el resultado y tampoco se movió ni para arañar minutos ante la torre.
    Supongo que es el precio que hay que pagar para que el equipo suba, pero habrá gente para mantenerlo la temporada que viene? si la gente que cumple en los entrenos no juega con que se va a mantener el año que viene, con esta gente? no se marcharán quemados, con gente que venga nueva y de mas calidad? me gustara verlos a mitad d etemporada si las cosas no van bien (será dificil mantener la categoria).
    En fin nos hacemos llmar equipo pero el entrenado no lo cree asi.
    Ganamemos la liga y el tiempo le darála razon, pero no comparto del todo su postura

    ResponElimina
  3. "será dificil mantener la categoria"
    "Ganamemos la liga y el tiempo le darála razon"

    ¿Tan por supuesto das, no solo que subireis, sinó que ganareis la liga?
    Vale que los rivales no tienen mucho nivel, pero creo que no parais de caer siempre en los mismos errores...

    ResponElimina
  4. Quien a puesto eso de alex el alex soy yo tranquilos que cuando hablo pongo el nombre y eso de las vacas sagradas delata a los que utilizan ese termino asi que tranquilos aunque seguro que hos lo ha escrito alguien... esta demasiado bien escrito jejej vnga cagones!!!!

    ResponElimina
  5. no se si subiremos a no? el tiempo lo dira pero si q se q si no nos ponemos las pilas podemos hacer bastante el ridiculo

    ResponElimina
  6. asi nos ayudarias si nos dijieras los errores makina no crees?

    ResponElimina
  7. ¿Errores? es facil, la prepotencia

    ResponElimina
  8. NO VESAS CUANTO MAMONEO NO DEJAROS DE TONTERIAS I ESTAROS POR LO QUE OS TENEIS QUE ESTAR ESTO NO PARECE NI UN EQUIPO NI PARECE NA PENSAR EN LOS PARTIDOS Q QUEDAN QUE ES MAS INPORTANTE Q METER MIERDA EN EEL EQUIPO EL SABADO AI Q SALIR A GANAR I SER UN PUTO EQUIPO DEL 1 AL ULTIMO TIO Q FORMAMOS ESTE EQUIPOCO ESTAMOS AL BORDE DEL EXSITO O AL BORDE DE LA MIERDA VAMOS A CAYAR BOCAS I VAMOS A GANAR ESTA LIGA VA DEJEMONOS DE TONTERIAS VENGA POBLA .AAA EL DOMINGO JUEGA LA NOU VS BAÑERAS AI QUE IR I ANIMAR A LA NOU EE JEJE AVER SI PIERDEN

    ResponElimina

Per favor, sigueu respectuosos en els vostres comentaris.