diumenge, 9 d’agost del 2009

Condol a la familia perica per Dani Jarque

Ahir quan vaig arribar de disputar el partit històric on el Club de Futbol La Pobla de Montornès reapareixia després de 10 anys, vaig seure al sofà i vaig agafar una Coca-Cola i com no, vaig fer zapping. A l'arribar al canal 3/24 i llegir la notícia que estaven publicant com a Urgent: Dani Jarque, capità de l'Espanyol ha mort a l'stage a Italia per un atac al cor, se'm va quedar la cara com a moltíssima gent. Incredulitat és l'adjectiu.

Que ningú intenti barrejar el que vaig a dir en les següents línies. Només m'agradaria que com a sevillista que sóc, també vam patir la pèrdua d'un dels nostres jugadors, Antonio Puerta, segur que ho recordareu. Els dos casos tenen una cosa en comú, una afició que plora la pèrdua d'un jugador de la cantera, jove i molt representatiu de l'equip. Va ser un cop molt dur, com ho serà per a la familia perica anar al nou estadi a veure al seu equip i no veure al camp, al capità.

Els 'palanganas', com ens diuen als sevillistes, al minut 16 dels partits, que era el dorsal que portava Antonio Puerta, aplaudim i animem el 500% al nostre equip recordant a Puerta. Mireu, és una manera de recordar a algú que ho ha donat tot pel nostre equip.

Des d'aquestes línies volem fer arribar el nostre condol als familiars, amics, i afició perica i el més gran dels abraços de tot l'equip i cos tècnic de La Pobla de Montornès.

Descansi en pau.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Per favor, sigueu respectuosos en els vostres comentaris.