dimarts, 22 de febrer del 2011

Golejada i liderat en solitari!

Aquest dissabte La Pobla de Montornès va viure uns dels partits més plàcids de la temporada. Tothom és va prendre aquest partit amb molta seriositat. Tot i ser el cuer, l'Arboç venia de fer un bon partit contra la Bisbalenca i l'experiència ens deia que els partit teòricament més assequibles son els que ens compliquen més la jornada.

Així el partit va començar amb molta intensitat, la davantera amb moviment constant i la defensa i la mitja, amb la contundència que fa del equip un dels menys golejats de la categoria.

La primera part, tot i que al descans el marcador ja reflexava un 3-0 (gol anul·lat inclòs), l'Arboç no era un rival especialment còmode i no va ser fins a la segona part, desprès de fer el quart en els primers minuts, que van abaixar el braços.

Aparti d'aquí, festival de joc i de gols, on els jugadors que van sortir amb el marcador decidit no van sortir gens relaxats i van pujar, si cap, la intensitat del joc, com Pitxi i Berni, que van marcar només sortir, aquest últim, per partida doble.

Els gols van estar força repartits, Hurtado i Berni per partida doble, Mahamadou, Pitxi, Pollo, Jona i Javi de penal, que s'estrena com a golejador en la categoria.

La pròxima setmana s'ha de defensar el liderat contra el Llorenç, 5è a la classificació, i que de ben segur no ens ho ficarà gens fàcil per poder mantindre la distància de 2 punts sobre el Torredembarra i el Sarralenc.

Agraïr també a Payes el fet de cedir al seus companys el pernil que li va tocar al sorteig.

30 comentaris:

  1. home lo del pernil,la veritat que ya esta ensatat,amb sembla de que comparti lo que se dio comparti ya se veura jajaja,,,,anim pobla som liders disabte ens haurem de posar las pilas el llorenç sera un rival molt dificil amb de mantani els tres punts de ventatge sobra el sarral avans de anar al seo camp,,,,,,salut

    ResponElimina
  2. esta xulo lo de los resultados y la clasificacion, siempre esta actualizado eso?

    ResponElimina
  3. ke bien ablas payas, HORADOR!!
    dona corda al català! xD

    ResponElimina
  4. jajaj si si pero el bien k sa zampao el pernil jajaj

    ResponElimina
  5. felicidades x la goleada, supongo k os subira la moral, ahora a por el llorenç!!

    ResponElimina
  6. vaya colla d'analfabets!!!

    ResponElimina
  7. ho deus dir per tu no? vaya????

    ResponElimina
  8. disfruteu del liderat perque us durarà poc... el llorenç està "que se sale".

    ResponElimina
  9. sera complicado contra el llorenç pero hay que ir a por todas. y bueno, analfabetos sera tu opinion, no me parece una pagina de analfabetos esta no? y bueno si tu eres licienciado o diplomado pues felicidades chico, lastima que de humildad no hay clases.

    ResponElimina
  10. analfabetos? no me parece que eso sea muy acertado, quizas tienes muchos estudios, lastima que de humildad no den ni uno, pq falta te hace. A los anonimos no les deis bola, estan en todos los blocs y solo para meter mierda.
    Felicidades por la pagina se hace facil seguir como va el grupo y creo q es de las mas vistas.
    Saludos y espero que subais.
    y lo dicho ni caso a esos anonimos

    ResponElimina
  11. Lo que no acabo de entender es que teniendo ya un muy buen equipo el año pasado, a punto de subir, segun me he enterado, traeis gente de fuera y encima pagandoles ? en un 3ª regional pagando ? que fuerte !!! claro eso ha llevado a la salida de varios jugadores que no comparten esa filosofia. en cualquier caso con el del año pasado o con este, subir de categoria esta en vuestras manos, bueno pies.

    ResponElimina
  12. dinero no hay asi k no se de donde saca la gente k vamos pagando a jugadores jajaja , los unicos k pagan son los del sarral i pla.

    ResponElimina
  13. mira anonimo, en la pobla no cobra ningun jugador,ni antes ni ahora ni el año que viene....estais flipando con los comentarios, y sobre los jugadores que se han marchado ha sido por su propio pie y porque posiblemente devido a las nuevas incorporaciones sabian que tendrian mas competencia y que no jugarian los mismos minutos que el año pasado,eso es de cajon,una plantilla mas competitiva que el año pasado y hay jugadores que no les gusta la competencia pero vueno esso es respetable, y hay otros jugadores que no pueden venir por el trabajo,el año pasado no trabajaban,es normal y respetable.y por ultimo quien te haya dicho eso de que se cobra dile que cambie de camello...que esto es tercera regional el culo de todas las categorias!!!

    ResponElimina
  14. El que cobra en la pobla Y MUCHO es el Ramon "que paza" jejej

    ResponElimina
  15. En el Sarral y en el pla no se cobra, ya está bien con el bulo!! No se que coño pinta el Sarral en todo esto...

    ResponElimina
  16. Anònim, 22 de febrer de 2011 18:41

    ke bien ablas payas, HORADOR!!
    dona corda al català! xD

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Me encanta la gente tan tonta, que critica la ortografia y pone HORADOR EN MAYUSCULAS.

    Para ti fiera:

    ->orador, ra.<- (no Horador)

    (Del lat. orātor, -ōris).

    1. m. y f. Persona que habla en público, pronuncia discursos o imparte conferencias.

    ResponElimina
  17. Per l'últim anònim:

    ironía.

    (Del lat. ironīa, y este del gr. εἰρωνεία).

    1. f. Burla fina y disimulada.


    Em doneu la raó amb lo d'analfabets, si no pilleu això de HORADOR...


    PD: El Sarral tb paga (fonts directes), si creus que no, és que deus ser del poble, dels pocs que no ho fa i els teus companys t'enganyen.

    ResponElimina
  18. Dejemnos-nos de anónimos y a lo que vamos. Esta semana toca ganar al llorenç. Vamos nenes

    ResponElimina
  19. El Payes ja s´ha trincat un caldo amb l´os del pernil, però va prometre pagar un pica pica si guanyavem el dissabte al carnaval de la Pobla.

    ResponElimina
  20. Espero que la eliminació del comentari del payes indiqui que s'ho ha repensat!! gran payes!!!!

    ResponElimina
  21. no es que no queramos, lo que pasa es que Larios (ENCARGADO DEL BLOG) no està por la faena,el dia que lea los comentarios lo efectuará sin problema.

    ResponElimina
  22. Larios no es el encargado del bloc lo ha creado el y si se cansa lo borrara. Com pasara con los blocs de la mayoria de los pueblos. Todo el mundo les gusta leer los blocs pero nadie pierde el tiempo en escribirlos o crear dde nuevos pero si en criticarlos. Que hipocresia. Soy de la pobla, me gusta mucho este bloc pero soy conciente qie si quiero que salgan cosas del futbol sala tendre que pedirselo y como no facilitarle el trabajo. Asi que poefavor respetar a la gente que dedica su tiempo a cosas que disfrutamos los demas.

    ResponElimina
  23. Si, si, pero quan la pobla guanya la crònica surt més aviat...

    ResponElimina
  24. Larios dimissió si no fos per que mai perd la verticalitat a causa del tripode ja tindriem al tierno

    ResponElimina
  25. weno ekipo me acaban d dar el alta y ya estoi en casa, la operacion resulto ser mas complicada d lo esperado y me an tenido ke reconstruir el tabike nasal asi ke no podre jugar en un mes si todo va bien, no me keda otra ke ir a veros y apoyaros asta ke pueda volver a jugar.

    ResponElimina
  26. recuperate pronto y no te resfries, lo digo por los estornudos.Necesitamos tu calidad.

    ResponElimina
  27. animo hurtado,recuperate bien y descansa, te pierdes tres partidos y podras disputar 8 partidos, aun te quedara liga,saludos

    ResponElimina
  28. Els del Creixell ja teniu ficat l'enllaç del vostre bloc al nostre,
    Salutacions i felicitats pel bloc.

    Per l'anònim... el bloc l'actualitzo entre quan puc i quan vull, i sí, em bé molt més de gust actualitzar-lo després de guanyar... malament que no fos així!

    ResponElimina
  29. gracias Larios, ya teneis el vuestro tambien en el de creixell.

    Un saludo

    ResponElimina

Per favor, sigueu respectuosos en els vostres comentaris.